Taggar

, ,

Igår var Fia och jag ute på en riktig långritt. Vi började i Värsås och red till Varola stallklubb (där vi stannade och fikade och lät hästarna beta och dricka vatten) och sedan en annan väg tillbaka. Kamelia var verkligen jättepigg och taktade typ hela rundan (som var två mil lång). Snacka om att hon fått bra kondis, hon kändes inte ens trött! Jag fick hem mitt hackamore i fredags så jag red med det på henne, och hon gick verkligen kanonfint med det. Glad tjej. :) Ska verkligen börja växla ofta mellan det och det tredelade.

Var dessutom jätteimponerad över Fias Eldana, hon är verkligen en så otroligt fin liten häst som gjort stora framsteg på kort tid.

I stallet innan vi red iväg.

I stallet innan vi red iväg.

Eldana i uteboxen på Varola stallklubb.

Eldana i uteboxen på Varola stallklubb.

Eldana pussas. :)

Eldana pussas. :)

Kamelia i uteboxen.

Kamelia i uteboxen.

Fina ekipaget! :)

Fina ekipaget! :)

Jag och Kamelia.

Jag och Kamelia.