Taggar

, ,

Så himla trött idag – vaknade flera gånger i natt av att det var sjukt varmt i sovrummet och att jag hade världens huvudvärk. Vid femtiden gav jag upp och gick upp och tog ipren och öppnade fönstret, så när väckarklockan ringde var det jättesvalt och skönt. Huvudvärken verkar dock inte vilja släppa riktigt, men det kan jag väl leva med. :) Inte alls på humör idag, känner mig helt osocial och orkar knappt hålla igång en konversation. Lite kämpigt när man jobbar på en supportavdelning, hehe. Ska snart hälla i mig lite kaffe och se om det hjälper, koffein har en ganska bra inverkan både på huvudvärk och humör för min del.

Jag har inte riktigt bestämt vad Kamelia och jag ska hitta på idag. Kanske ett pass på ridbanan och försöka hitta samma fina känsla som igår, fast med det tredelade bettet?