Taggar

, , ,

Ikväll blev det en skritt-tur – det var fortfarande ganska blött på banan, i alla fall i hörnen. Dessutom kom Lina ut precis när jag hade mockat klart och frågade om jag ville rida med ut och det kändes mycket mer frestande än ett dressyrpass. :) Det är ju så himla bra för hästarna att skritta ut på lite hårdare underlag. Imorgon blir det dock dressyr igen. Jag har avanmält mig från tävlingen i helgen, det känns som vi är lite i en svacka och jag vill inte åka iväg om jag inte känner mig peppad. Det tar ju ändå hela dagen i princip, och jag måste låna bil och släp osv. Vi får jobba lite hemma och satsa på nästa gång istället, när vi fått ordning på högerfattningarna och kanske varit iväg och tränat ett par gånger.

Fick bli en gammal bild idag, jag tog inga när jag var i stallet.

Fick bli en gammal bild idag, jag tog inga när jag var i stallet ikväll.