Taggar

, , ,

Idag träffade jag Cecilia för en långfika på stan, så mysigt! ♥ Vi satt länge på Princess och drack kaffe och babblade om allt och inget, det var knappt något folk där eftersom det var mitt på dagen så det var gött. Hade liksom stället för oss själva.

Sedan knatade vi runt lite i höstsolen och knäppte lite bilder, jag har verkligen inte lärt mig denna kameran än men jag fick en hel del tips av Cecilia som har mycket bättre koll på sånt än vad jag har.

Endel bilder är bara såå mycket finare i svartvitt.

Endel bilder är bara såå mycket finare i svartvitt.

Rätt som det var hittade vi Matilda! Kunde inte låta bli att knäppa en bild när hon körde iväg, visst ser hon glad ut (jag har den effekten på folk, hehe)!

Rätt som det var hittade vi Matilda! Kunde inte låta bli att knäppa en bild när hon körde iväg, visst ser hon glad ut (jag har den effekten på folk, hehe)!

Det är fortfarande väldigt grönt i träden...

Det är fortfarande väldigt grönt i träden…

...men tittar man på marken...

…men tittar man på marken…

...så är det fullt med höstlöv.

…så är det fullt med höstlöv.