Taggar

, , , , , ,

Ikväll blev det en lite kortare ridtur i regnet, med två av tjejerna i stallet. Jag var klar med ridning, mockning och ompysslande av häst när klockan var runt kvart över sju, fattar inte själv hur det gick till riktigt, så fort brukar det inte ens gå när jag stressar. På vägen hem åkte jag förbi hos pappa och hans sambo och hämtade upp pappas räkningar så jag har suttit och betalat in dem nu. Han är inte så flink med datorer och internetbank direkt, haha. Jag skrev en manual till honom en gång med jättepedagogiska bilder så att han skulle kunna fixa det själv, men jag tror han känner att det är enklare att jag gör det åt honom. ;)

När jag kom hem stod Jonas och lagade mat, så jag och Rambo satte oss på varsin stol och höll honom sällskap. Jag hade kameran med så jag passade på att ta lite bilder på vovven, han är en riktig liten linslus.

Synd att inte Rambos ena öra kom med där, men jag hade bara 0,2 sekunder på mig att knäppa bilden innan de tröttnade på att stå still.

Synd att inte Rambos ena öra kom med där, men jag hade bara 0,2 sekunder på mig att knäppa bilden innan de tröttnade på att stå still.