Taggar

,

Idag ringde väckarklockan 06.00, och efter lite frukost stack jag iväg till stallet. Så sjukt mysigt att kliva in där och mötas av en hel kör av hästgnäggningar, snacka om att man känner sig välkommen! Började med att dela ut kraftfoder till allihopa samt byta täcke på Kamelia innan jag började lägga ut morgonhösilaget i hagarna och släppa ut dem. Efter det mockade jag Kamelia och Bomboms boxar, fyllde på vatten och ny halm. När jag kom hem gick jag ut med vovvarna, käkade lite och sedan kröp jag ned i soffan under en filt och tittade på The Guardian en stund men det dröjde inte länge innan jag somnade, haha.

Nu tänkte jag läsa ett par timmar innan jag åker ut och rider, blir nog uteritt idag eftersom det regnar så, underlaget på ridbanan lär inte vara det bästa.

Dessa två tycker också att det är rätt gött att chilla i soffan en regnig dag. :)

Dessa två tycker också att det är rätt gött att chilla i soffan en regnig dag. :)