Taggar

, , , , , ,

Såg Bamse gå på stan hand i hand med någon tant. Vet Brummelisa om detta? Och har inte Bamse blivit väldigt lång och smal?

Såg Bamse gå på stan hand i hand med någon tant. Vet Brummelisa om detta? Och har inte Bamse blivit väldigt lång och smal?

Möttes av denhär synen när jag kom runt hörnet vid frisörsalongen som ligger i samma byggnad som vi bor i. Trodde först det var ett riktigt huvud. Lite för mycket skräckserier och filmer, maybe? Haha.

Möttes av denhär synen när jag kom runt hörnet vid frisörsalongen som ligger i samma byggnad som vi bor i. Trodde först det var ett riktigt huvud. Lite för mycket skräckserier och filmer, maybe? Haha.

Testade en ny ansiktsmask som faktiskt var jättebra! Kändes lite som jag smetade på tjära i ansiktet dock, hehe.

Testade en ny ansiktsmask som faktiskt var jättebra! Kändes lite som jag smetade på tjära i ansiktet dock, hehe.

En tjej i stallet har med sin mammas chihuahua ibland, hon är så sjuukt liten. Alltså, även för att vara en chihuahua är hon liten. Ser ni handskarna som ligger där? Det är SMÅ handskar. För tjejer med SMÅ händer. Fatta hur liten hunden är!

En tjej i stallet har med sin mammas chihuahua ibland, hon är så sjuukt liten. Alltså, även för att vara en chihuahua är hon liten. Ser ni handskarna som ligger där? Det är SMÅ handskar. För tjejer med SMÅ händer. Fatta hur liten hunden är!

Igår kväll kröp en liten nyckelpiga omkring på vår soffa. Helt otippat. Särskilt som jag just nu läser en deckare där kriminalutredaren tycker att det är väldigt mycket nyckelpigor överallt.

Igår kväll kröp en liten nyckelpiga omkring på vår soffa. Helt otippat. Särskilt som jag just nu läser en deckare där kriminalutredaren tycker att det är väldigt mycket nyckelpigor överallt.