Taggar

, , ,

Jag blev så himla glad igår när jag skulle tränsa Kamelia – hon lade inte ens öronen bakåt! Ni som följt bloggen ett tag vet att vi haft en hel del problem vid tränsningen, hon har tjurat, lyft huvudet så högt hon kan och till och med huggit åt mig. För ungefär två veckor sedan började jag ge godis i samband med tränsningen, och i fredags var tandläkaren ute, troligtvis är det väl en kombination av båda som gjort att hon blivit mer positivt inställd. Jag tror hon satt ett plustecken mellan bett och godis nu, för igår var det öronen framåt och gapande när jag tränsade. Mycket duktig tjej! ♥

Rambo i sin stalltröja som jag virkat. Den glider dock bak lite så jag ska göra om den litegranna.

Rambo i sin stalltröja som jag virkat. Den glider dock bak lite så jag ska göra om den litegranna.