Taggar

, ,

Vad skönt att det är torsdag idag – jag gick hela dagen igår och trodde det var tisdag, inte förrän på kvällen när jag hälsade på pappa och hans sambo gick det upp att jag låg en dag efter. Bra känsla, en dag närmare helg än vad jag trodde, haha. Är helt sjukt morgontrött nuförtiden, det är verkligen tortyr att gå upp när klockan ringer. En kombination av mina bråkiga käkar (kommer skriva ett inlägg om detta senare) och att det är mörkare på morgnarna nu, skulle jag tro. Trist i alla fall.

I helgen ska jag troligtvis klippa Kamelia, jag hade tänkt låna en klippmaskin men så kläckte pappa att det stod en i gamla stallet och att den följde med Kamelia så den är min. Helt sjukt bra, jag blev verkligen jätteglad! ♥ Det kostar ju ändå lite att låna en maskin – det kostar ju såklart pengar att slipa skär osv när man har egen maskin men då betalar man ju liksom till sig själv. Ska bli spännande att klippa henne, hon är bara klippt en gång tidigare så länge vi har haft henne, fast det är säkert inga problem. Har inte riktigt bestämt mig för vad det kommer bli för klippning, helklippning, täckesklippning osv. Lutar nog åt att det blir helklippning dock.