Taggar

, , , , ,

Apropå mitt inlägg om min mamma igår, så ville jag bara dela med mig av en så otroligt fin dikt som jag tycker sammanfattar precis hur det känns att ha förlorat sin mamma.

När mammor dör,
då förlorar man ett av väderstrecken.
Då förlorar man vartannat andetag;
då förlorar man en glänta.
När mammor dör,
växer det sly överallt.
-Göran Tunström
————————————————————————————————
Sorry att det har varit ett par deppinlägg på raken här nu, det måste vara höstdepressionen som har slagit till. Närå, har varit lite opepp ett par dagar, och i natt sov jag verkligen ingenting, men det kan ju bara bli bättre, haha. Lite sur på mig själv att Kamelia inte har gått på tre dagar, men klippningen tog ju såklart en stund igår och hon spände sig endel så jag kände att det räckte med det. Försovningen i lördags var ju dock så sjuuukt onödig. Hon lär vara pigg idag däremot! Nyklippt och vilat i tre dagar, kan bli spännande. ;)