Taggar

, ,

Ikväll gick Kamelia verkligen fint! Jag körde en övning som jag inte gjort på jättelänge, men som är kanonbra – Ruter Ess kallas den, ni kan hitta den här. Jag gjorde bara själva grundövningen, red henne rakställd eller aningen utåtställd på de raka vägarna, sedan halvhalt innan hörnen där jag vände henne genom att flytta rumpan för innerskänkeln. Den går ju såklart att rida i alla tre gångarter men vi körde den i skritt och trav och galopperade på volten. Hon jobbade jättefint, jag är så himla nöjd med henne! Vi slapp dessutom hagel och stormvindar med anfallande höstlöv, haha.

Sjukt kallt idag. Och ja, jag såg att jag blev lite vindögd på bilden men jag orkade inte ta om den, mina fingrar var totalt stelfrusna.

Sjukt kallt idag. Och ja, jag såg att jag blev lite vindögd på bilden men jag orkade inte ta om den, mina fingrar var totalt stelfrusna.