Taggar

, , , , , ,

Vårt internet har krånglat en hel del det senaste, men just nu verkar det funka hyfsat (peppar, peppar). Vi har bytt leverantör och den nya tar över från och med onsdag, förhoppningsvis kommer det funka bra efter det.

Igår fixade jag stallet på förmiddagen, Kamelia hade vilodag så det gick snabbt. Åkte sedan hem och käkade lite mackor och tittade på första avsnittet av Riket (Lars von Triers). Duschade, fixade mig i ordning för att sedan åka till Lidköping och Cecilia. Hade verkligen en jätterolig och mysig eftermiddag/kväll där! Cecilia hade bakat en jättegod kaka så vi fikade, pratade och pysslade för fullt. Senare under kvällen kom Cecilias sambo hem med en underbart god vegetarisk pizza som vi snabbt tuggade i oss. Vi hade sedan tidigare kommit överens om att vi skulle byta; jag skulle göra ett pannband till Cecilia och hon ett par vantar till mig. Vantarna var helt otroligt fina, jag är så sjukt glad över dem! Blir ni sugna på ett par liknande kan ni kika in på Cecilias blogg, hon tar endel beställningar, kan verkligen rekommendera det då hon är så himla bra på det hon gör.

Visst är de fina! Mitt namn är broderat på dem så de är verkligen personliga :)

Visst är de fina! Mitt namn är broderat på dem så de är verkligen personliga :)

Jag virkade klart en sjal som jag började på för hundra år sedan, vad skönt det är att bli klar med ett projekt:

Återigen - såå glad över vantarna, de satt helt perfekt! Invigde dem faktiskt i bilen på vägen hem och de var riktigt varma och gosiga.

Återigen – såå glad över vantarna, de satt helt perfekt! Invigde dem faktiskt i bilen på vägen hem och de var riktigt varma och gosiga.

Cilia verkade nöjd med sitt pannband också, även om det inte var så originellt som vantarna. Snodde denna bilden från hennes blogg, jag hoppas du inte hade något emot det C! :)

Cilia verkade nöjd med sitt pannband också, även om det inte var så originellt som vantarna. Snodde denna bilden från hennes blogg, jag hoppas du inte hade något emot det C! :)