Taggar

, ,

Nu börjar jag äntligen piggna till lite här. Imorgon ska jag motionera Kamelia lite, hon har fått vila nu när jag varit sjuk. Eftersom det inte är några tävlingar förrän i april (!!) kände jag att vi kunde unna oss det, båda två. Hon lär vara väldigt pigg imorgon dock, kan bli minst sagt spännande. ;)

Eftersom jag bara legat på soffan i några dagar har jag såklart inte så mycket att skriva om, när jag har orkat har jag läst lite eller virkat på något projekt. Det senaste jag påbörjat är till en liten flickbebis som kommer i mars, Britta och Johan ska få en liten tjej! Självklart blir det vitt och rosa (det jag virkar alltså), dels för att jag hade mycket sådant garn och ja, det är ju ändå en tjej. Det går bra att få ett könsneutralitetsutbrott på mig nu, haha.

Nu ska jag ta ut vovvarna på kvällskissen, Jonas sover redan. Han har suttit med en hemtenta typ dygnet runt (och då menar jag verkligen dygnet runt) så han var rätt trött ikväll när den var klar.