Taggar

Jag håller just nu på att göra endel förändringar här, jag flyttar över min blogg till en annan portal. Jag kommer ha samma adress som förut, dvs http://www.sarasofias.com, just nu väntar jag på att min domän skall flyttas över till den nya portalen. Därför ligger jag lite lågt med uppdateringen just nu, jag har redan migrerat alla inlägg till nya bloggen så det känns lite ovärt att lägga upp massa nya inlägg här – samtidigt känner jag ingen motivation att posta på nya bloggen heller innan adressen har styrt om. Jaja, det bör vara klart inom kort, och som sagt gäller samma adress som innan. Om du gått in här via adressen sarasofias.wordpress.com kommer det däremot inte funka, kör på sarasofias.com.

Det lär bli sjukt bra efter flytten är klar, så hoppas ni hänger kvar nu tills allt är klart! :)