Etiketter

, , ,

I eftermiddag har vi varit på kalas hos svärmor (anledningen till att jag gick upp så tidigt idag). Hon fyllde år idag, och Jonas tvillingbröder fyllde 30 (ja, hon fick tvillingbarn på sin födelsedag – bra present, eller vad?!). Som vanligt fick vi helt otroligt god mat, jag vet inte vad de gör med köttet där men det är alltid så sjukt gott, och jag gillar inte ens kött! Sedan marängtårta, såklart också syndigt gott. Hundarna busade som galningar, de har sovit ända sedan vi kom hem, haha.

De ser helt aggressiva ut, men de leker faktiskt, haha.

De ser helt aggressiva ut, men de leker faktiskt, haha.

När vi kom hem la jag mig på soffan och läste, och Jonas jobbade på TV-bänken. Imponerande nog läste jag i minst en timma innan jag somnade, haha. Jag brukar alltid somna efter en halv sida ungefär. Det är så sövande när hundarna ligger intill och snarkar.

Trött Selma.

Trött Selma.

Trött Rambo.

Trött Rambo.