Etiketter

, , , , , , ,

Jag vaknade (såklart) med feber idag igen, låg och drog mig fram till tiotiden då jag masade mig upp. Skulle träffa bokcirkeln idag och diskutera boken jag valt och det ville jag ju inte missa. Två nya tjejer med i cirkeln idag, kul! Dock mådde jag inte helt hundra efter att ha suttit i solen med feber ett tag så när jag kom hem fick det bli ett par Ipren och soffan. På eftermiddagen skulle Jonas iväg till en kompis, han tog med sig Rambo och jag tog med Selma till stallet. Hade velat skritta någon timma idag eftersom vi tävlade igår, men jag orkade inte, fixade boxen och allt foder och sedan åkte vi hem. Köpte med lite mat på vägen, sen kröp jag upp med vovvsen i soffan och mysade. :)

En oerhört spännande kulinarisk upplevelse.

En oerhört spännande kulinarisk upplevelse.

En oerhört söt fransk bulldog. :)

En oerhört söt fransk bulldog. :)

Funderar på Floby i slutet av augusti, fast det är LB:1 och egentligen hade jag velat att det gick bättre i LC:1 först. Dock är det ingen sådan inom accepterbart avstånd förrän i slutet av oktober, lite väl lång tid dit. Floby är om tre veckor, så vi får väl ligga i fram till dess i så fall, vore ju kul om det gick lite bra också, haha.